Poyraz_Efem benim de öyleydi özellikle emzirdikten sonra deli gibi tatlı arardım gecti şimdi eskisi gibi değil bebeğim 4 buçuk aylik. Emzirmekten kaynaklı anormal bir durum değil bence. Ama her emzirmeden sonra mutlaka bir şey yemem lazm hala acikiyorim cok