2 sene evvel aldım ama çok kullanmadım. Bebeğim mama içmiyordu fakat su koymak için birkaç defa termos yerini kullandım zorlamışım sanırım yırtılmış ama iş görüyor👍🏻 hafif sıyrılmış yeri de en alt kısmında çantanın, belli olmuyor yani. Etiketi faturasını daha geçenlerde attım. Resim eklemeyi bilmiyorum. İsteyen olursa instagramdan resim atabilirim ☺️