Aslinur45 Benim bugün 12. günüm, sürekli emzirdim sadece C vitamini ve d vitamini kullandım, parol içtim sabah akşam, bol su falan öyle atlattım zor günleri. Şuan sadece koku ve tat kaybı kaldı çok şükür. Babası ve ben pozitif olduğumuz halde kızımda hiç belirti olmadı çok şükür. Anne sütü koruyor gerçekten, içinizi rahat tutun. Rabbim şifa versin inşallah.