Mayısta normal doğum yaptım. Doğuma bağlı makat çatlağım oluştu. Yaklaşık 6 ay mücadele ettim, çoğu ilaç ve bitkisel tedavileri uyguladım, diyette yaptıysam fayda görmedim. Ve dün bu eziyeti yaşatan sfinkterime veda ettim. Bugün ameliyat sonrası 1. Günüm dikişim sızlıyor biraz. Hareket etmekte dikkatli davrandığım için pek rahat hareket edemiyorum. Başına gelen var Mı?