Kızlar 5 aylığız. Doktorum bacak boğumunda eşitsizlik farketti 6. Ayda ortopediye gözükmeniz gerek dedi. İnternete yazmadım malum en kötü senaryolar çıkıyor tabi em kötüsü de olabilir Allah korusun tecrübeli anneler sormak daha mantıklı geldi. Bu arada 2 aylıkken kalça ultrasonunda sorun çıkmamıştı. Kalça çıkıklığı varsa ve doktorun gözünden kaçtıysa bunu evde farkedebilirmiyim? Bu sorunu yaşayan oldu mu ?