Güzel anneler bir kaç gün önce bir anda bebeğimin ateşi çıktı diye bir post açmıştım sonrasında hastaneye gittik ve doktorumuz üst solunum yolu enfeksiyonu dedi tek dikkat etmemiz gereken şey ateş dedi zaten çok yoğun bir şey de yok dedi gündüzleri neyse de geceleri atesimiz yükseliyor. Bu hastalığı yaşayan bilen ya da tam olarak ne yaptığını söyleyecek birileri olursa çok sevinirim. İnternet baktığım da grip nezle soğuk algınlığı gibi hastalıkların bütünü ne bu ad veriliyormuş galiba bizim ki soğuk algınlığı deprem olduğu gün saatlerce dışarda bekledik büyük ihtimalle o gün üşüttü 17 aylık bu arada evde yaptığınız ateş düşüren rahatlatan minik karışımlar varsa söylerseniz çok sevinirim