İkiz bebeklerim var 13 aylik birisi tutunup yürüyor ellerini bırakıp bi kaç dakika duruyor ama diğer bebeğim daha yeni yeni apalamaya çalışıyor oturtuyorum 5 dk durup kendini geriye doğru atıyor bu sıra dizlerinin üstüne çöküyor alcak yerlere tutunup doktora da götürdüm ama çok üzgünüm… bilgisi olan bu şekilde olan varsa 😔