Zese1701
Arkadaşlar Doğum yapalı 10 gün oldu. Son iki gündür dikişlerim batma yapıyor ve ağrısı da var. Normal mi. Doktorum baticon ve iki tane krem vermişti her lavaboda kullanıyorum. Ne zaman geçecek bu ağrılar 😞
ikikizannesi
iyilestigi icin dikisler düşüyor canim
Pinkades
Dikişlerin iyileşmeye gidiyor srada kaşımtıda olur. Mutlaka kuru bırak
Sym
Bende de batma oldu enfeksiyon kapmış zor iyileştim