CatBoy kadın doğumamı gittiniz ? Araştırıyorum ben adet dışı kahverengi leke normal değil yazıyor gebelik yoksa eğer.. Ben çok idrar yoku enfeksiyonu oluyorum daha yeni antibiyotiğim bitti belki o ilerledi yine diye düşünüyorum özele gitmeden bi sağlık ocağındaki aile hekimimize görünmek istedim