Nadireyamac Bebeğim 43 günlük ve alerji testi yaptırmak istiyorum memede huzursuz kafasında böyle hafif hafif kabuklanmalar var 24 saat huzursuzluk var ve kakada hafif mukus var. Hangi hastaneye gidebilirim özel veya devlet farketmez
busramerve Nadireyamac ilk 4 yıl alerji testleri kesin sonuç vermiyor yediklerinizden kendiniz deneseniz daha iyi olur. Biz 6 aylıkken yaptırdık sadece süt çıkmıştı. 1 yaşında tekrar yaptırdık süt,yumurta,soya,fındık,elma vs bir sürü gıdaya alerjisi çıktı
espalp Nadireyamac bebeğiniz çok küçük deri ya da kan testinden istediğiniz sonucu alamayıp boşa uğraşma ihtimaliniz çok yüksek. Bizim doktorumuz Prof. Dr. Figen Gülen. Biz çok memnunuz kendisinden. Ege’de prof kendisi ama biz muayenehanesine gidiyoruz
Nisaakan Nadireyamac kabuklanmalar bu arada konak olabilir korkmayın mustela konak şampuanı işe yarıyor 4 5 geçiriyor
melegim26 Nadireyamac Behçet uz cocuk hastanesinde bütün bolumler var canim oraya cocuk doktoruna randevu alırsan onlar seni alerji bölümüne yönlendirir
melegim26 Nadireyamac acilde yapılmıyor canim benim kizimda 2.5 aylik bende alerji den şüpheleniyorum götürmem lazım
Nadireyamac melegim26 ben götürdüm ilk çocuk doktoru görüyormuş daha sonrasında alerjiye gönderiyormuş uygun görürse eğer bizi uygun görmediler
melegim26 Nadireyamac evet canim soyledim ya ilk cocuk doktoru goruyo ondan yönlendiriyolar neden uygun görmediler
melegim26 busramerve alerji olan gıdayı yersen emzirirken bebekte ne gibi sorunlar oluyo bazi doktorlar da diyenlerden kaçının bebek hazmetmeye çalışsın diyo
busramerve melegim26 benim oğlumda çoklu gıda alerjisi var ve ciltte kızarıklık çok az oluyordu bazen hiç olmuyordu. Mukuslu kaka, gürültülü ve fışkıran kaka, sürekli gaz ve uykuda huzursuzluk oluyor
Nadireyamac melegim26 Gerek yok dedi o döküntüler olur dedi ama bişeyden anladığı yok konak mı diyorıö onu bile anlamıyor
melegim26 busramerve bizim sadece 4 5 gun gaz sorunumuz oldu damla falan kullanıyorum geçti zaten sürekli olmadı onun dışında omcede bukadar degildi simdi gürültülü kaka yapiyo her seferinde degil ama çoğu zaman mukus bazen oluyo kulağında kabuklanma var kafasında da konak bu normal diye biliyorum onun dışında kızarıklık yüzünde vardi ilk zamanlarda azalıyor suan hic yok denecek kadar az ama başka bi kızarıklık pişik falan yok bide kakasını cok yapiyo burda sordum iki aylik bebegi olanlar en fazla 2 3 kere yapıyormuş
Nadireyamac Nisaakan Çok teşekkür ederim normal doktora gittim gerek duymadım dedi yönlendirmedi ama ben yapılmasını istiyorum söylediğiniz doktora randevu alıp direkt gidiliyormu
Nisaakan Nadireyamac tınaztepe hastanesi yazın numarası orda çıkıyor ücreti 150 tl pahalıda değil ama bütün sorunlarınızı sorabilirsiniz 20 dk falan ilgileniyor heryerine bakıyor canım bide çok kibar bir doktor sakin çocuklara çok güzel yaklaşıyor
busramerve melegim26 bu anlattıklarınızın birebiri bizde vardı ve çoklu gıda alerjisi çıktı işte. Benim oğlumda da hiç pişik ya da egzama olmadı mesela.