Kızlar 21 günlük ikizlerim var küvezde kaldılar orda biberonla beslendikleri için alışmıslar memeyi asla almıyolar denedm ucunu aldıkları an ağlıyorlar bende çareyi sütü sağıp biberonda vererek buldum ama emmedikleri içinmi bilmiyorum sütümde azaldı mama da kullanıyorum🤦🏻♀️ Memeye alıştıramam mı yoksa böyle devammı edeym tecrübeli anneler bana bi yardım 😓