Ben ve maalesef daha Bugün 40 günlük olan bebeğim de pozitifiz. Yarın 10 gün olacak karantina süremiz. Hiçbir ilaç kullanmadım emzirdiğim için. Sadece parol minoset ve C vitaminleri. Allah’a şükür ben eşim ve babam hafif atlatıyoruz ama annem biraz daha zorlu geçirdi ve hala geçiriyor. İyi beslenin, bol bol C vitamini takviyesi, günde 4 doz alıyorum. Bol ıhlamur, bitki çayı normal çay su. Sıvı her şey. Meyve takviyeleri, işkembe, kelle paça tarzı çorbalar kolejen içeren yiyecekler tükettim. D vitamini de kullanabilirsiniz.