Kızlar bebeğime uyku eğitimi vermiştim ama verirken emzik kullandım normalde emzik almıyordu hiç. Bir hafta önce falan verdim. Emzikle daha kolay olduğu için. Ama şimdi emzik yüzünden uyanıp duruyor, desteksiz uykuya geçmiş olmadık yani. Gece uyandığında emzik ağzında olmadığı için uykuya devam edemiyor ağlıyor yine ben gidiyorum bir farkı yok yani. O yüzden emziği geri almak istiyorum, nasıl bıraktırayım emziği uyurken var mı bir yönteminiz?