Orgucuanne hiçbir test yapmadı bize direk egzama dedi. Daha sonra şehir hastanesine alerji cildiyeye götürdüm onlar da alerji de değil agzama da değil dediler. Ama bebeğim bir yaşında hâlâ her yeri aynı şekilde alerjik. İnanın kime inanacağımı bilemedim ama orhan beyden memenun kalmadım. Alerji şurubu verdi kocaman bunu bitirin dedi. Diğer doktorlar da alerji tedavi edilecek bir şey değil ilaç neden bitirecekmiş vermeyin sıkıntısını oldukca verin dediler