Benim kızımda öyleydi eğer kulağına su kacirmadiysaniz dişi ağrımaya başlamıştır. Bizde 2 buçuk 3 aylıktan beri aynı sizin gibi kızım kulagiiyla uğraşıyor. Çok iyi bir kulak burun boğaz Oya götürdük. Bu aylarda ağrıması normal dedi. Merak etmeyin ama dönemsel oluyor. Bir hafta ağrıyor geçiyor sonra yine agriyabiliyor. Kulak akıntısı da olabiliyor. Tedbiren biz alerji ilacı da kullandık ama diş sancısı çıktı.