Gectigimiz sene kizim 6 aylikken kışı astronot montla gecirmistik.. simdi 1,5 yasinda tabii yuruyor ve hareketli. Yine astronit mont mu alsam ayaksiz olanlardan? Yoksa hareket acisindan zor mu olur bilemedim.. ve her sabah ben ise giderken benimle o da evden cikacak, o yuzden dogru bir tercih yapmak isyiyorum, tecrubeli anneler siz bu bu yaş doneminde kışı nasil geçirdiniz