Herkese selam arkadaşlar benim kızım yemeyen bir bebekti.Ağzında bekletiyordu hep ama ben kızımı yarı yatar pozisyonda yediriyordum hep çünkü oturunca ağzından akıtıyordu .Neyse annem sağolsun yürütece bindirdiği zaman yedirmeyi denedi oyunla yedirdi.Peşinden koştu geliyorum ,ceee derken oyunun heyecanından ağzına verdiğimiz yemekleri yuttu hala da öyle yani inşallah bir sıkıntı olmazsa yiyor 😌🧿 1 haftadır yemek sıkıntımız kalmadı diğer türlü ağzında bekletiyordu .Hareket halinde yemeye başladı .Bence deneyin derim bana çözüm oldu size de olsun eğer olumlu olursa dua etmeyi ve yazmayı unutmayın🙏🥰😌 ben çok çektim siz çekmeyin .Bu arada kızım 9 aylık 🙈😌 yürütece yemek yedirmeye koyuyoruz zaten önceden bir saati bulan yemek yememiz şimdi Böyle oyunla 10 dk buluyor .Hatta dün pikniğe gittik orda da yürüteci götürdük sorunsuz yedirdik 😇 unutmayın geliyorum geliyorum diye heyecanlandırın ağzını açmıyorsa komiklik yapın koşun peşinden yiyor 🙃 tabi alt kat komşunuz inşallah rahatsız olmaz 😅