esoo ne yapacağız inanın bende bulamadım.bilemedim konuştuğum bütün sağlıkçılar sabırlı ol illaki bir gün cigneyexek diyor ama ben üzülüyorum yemek masasında birşey yiyoruz veriyorum eline alıp atıyor artık eline herşey veriyorum ama bir ısırıyor emerek yutuyor gece beslenmesi de yine 200 CC civarı süt içiyor üç kere onu da kesmek istiyorum aslında sizde nasıl