Meraba kızlar kayınbabam koronaymış belirtisi yoktu 4 gün önce bize geldi halsizim dedi oğlumla hiç temas ettirmedim yeni öğrendi şimdi testi pozitifmiş o gün aynı ortamda oturduk bu hastalık nasıl hemen geçiyor bebegi bu hastalıktan gecirenler başına gelenler yardımcı olur musunuz nasıl bi süreçti ?