Arkadaşlar aylardır bunu yaşıyorum kızım geceleri rn fazla 10saniye bi şekilde kalıyor sonra sabaha kadar asla durmuyor ne kızım kaliteli uyuyabiliyor ne ben. Çocuk doktoru sağlıklı diyor. Acaba dişten dolauı kulak iltihabımı var die düşündüm eli kuşağında genelde genzini kaşır gibi kulak kaşıyor. Mama yemeside baya düştüğü için her ay kulak doktpruna da gidiyorum o da bişry yok çok sağlıklı diyor. İnanın şaştım kaldım. Benim gibi olup bi çare bulan varmı allah rızası için banada söyleyin artık çok yıprandım..