Adadefne20 Kızlar 7 aylık kızım var normalde günde 4-5 kere kaka yapardı şimdi bir kere ve miktar olarak çok az yapmaya başladı son bir haftadır. Kabız olsa değil çünkü o az yaptığı kaka akışkan yani demem o ki doymuyor mu acaba