Bende pozitifim canım hiç panik olma bol bol meyve limon ve kekik çayı iyi geliyor sanki bebeğim on aylık ilaç konusu kafamı çok karıştırıyor kimisi riske atma kullan meneyi kes dedi kimisi emzir kullanma dedi ben de şuan tad koku yok kas ağrılaeı var o yüzden kullanmadım merak ettiğim konu ilaçsız iyileşme uzun mu sürüyor arkadaşlar ?