Misssimsek bende keşke yanımda yatsa derdim. Beşiğinden alıp yatağa koyduğum an uyanır geri kendi yatağına koyana kadar ağlardı. Bir gün olsun benim yanımda yatmadı. bizim odadada yatmak istemedi, yatağa girdiğimiz an yorgan sesine uyanırdı 8 aylıkken odayıda ayırdık. Şuan 16 aylık. Desteksiz uyuyor o uyuyana kadar sırtını suvazlayıp rahatlatıyorum. Anca öyle yanında yatabiliyorum. Öyle yine yaklaşıp izleyince sarılınca uyanır istemez 😂 herkesin derdi ayrı 😁