Merhabalar 3 ay 7 günlük kızım var çok şükür dün altını değiştirirken özel bölgesinde beyaz az bir akıntı gördüm pazartesi doktoruna soracam da bu sabah da altini alirken baktim yine vardi biraz böle bir durum yaşayan var mi nette araştirdim normal yaziyor ama annelik işte insan telaş yapıyor şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için e