Dün gece de yazdım çok dönüş alamadım tekrar soruyorum bilenler lütfen yardımcı olabilir mi 🙏bebeğim 2 haftadır emerken sürekli cuk cuk sesleri çıkarıyor, memeyi ağzından çıkarıp sık sık tekrar alıyor. Gögsüm de boğuşuyor ittiriyor beni ya da kendini inleyip ağlıyor. Gazı var diye omzumuza alıyoruz gaz çıkarıyor tekrar emmek istiyor. Kısır döngüye girdik gaz çıakr emzir gaz çıkar emzir 1 saat sürüyor en sonunda kusuyor.ne yapmam nasıl emzirme lazım bilemiyorum 🤷♀️