Merhaba anneler, bebisim 2 ay 25 günlük. Dün gece yatmadan evvel sagdigim süt vardi onu verdik üzerine de emdi, emerek uyuyor … sonra kustu… huzursyzdu uykuya dslmasi 1.30 u buldu. Normalde ilk dalmasindan sonra 3 4 saat arasi uyurdu en az 3 saat sonra kalkardi. 1 saat surmeden kalkti. Degisik sesler hirilti, oksuruk ile… kustu o sira burnundan geldi… burnunu temizledim vs. Ama hirilti tam gecmedi ve sabaha kadar huzursuz uyudu, uyandi. Oksuruk ve hirilti vardi. Sabah doktora goturduk. Doktor gögsunu sirtini dinledi, akciger grafisi cektirecek bir sey yok dedi dinlemede bir seyden suphelenirsek akciger grafisi cektiririz ama simdilik takip edelim dedi. Daha çok burun temizliğine dikkat edin ve reflü olabilir dedi. Illa ki sürekli kusma olmasi gerekmiyor dedi reflu için. Fazla besleme yapiyorsaniz salya ve bu geceki hirilti da reflüden olabilir dedi. Ama reflu için ilaç vermedi. Biraz coronadan da bahsetti hani ne oldugunu anlamamiz zorlasti koronayla beraber, test hemen yapmiyorlar vs.dedi ama onun da üzerinde durmadi çok Allah korusun…
Ve biz sanirim fazla besliyoruz bu cocugu rahatsiz ediyor. Dun gece de kustugunda burnundan geldi burnunu temizledim ama bir turlu tam temizlenmedi falan. Doktor takip edelim dedi burnu için rahatlatici bi sprey yazdi sma reflu için bi ikaç yazmadi.
Benzer durumu yasayan var mi acsba ?