Baharilkim Selam hanımlar daha önce duyduğum bir konuyula ilgili fikrinizi almak istiyorum erkek bebeklerin kız bebeklerden daha fazla gaz sancısı cekermiş kız bebeklerin gaz problemi fazla agır olmazmış bunun doğruluk payı nedir siZce?
Misssimsek Baharilkim kız bebek tecrubem yok ama oğlum evet gazlı. Yani gazi çok ama çok şükür cikartiyirda sürekli. Bence bebekten bebege değişen bir durum
Nuran6024 Bence kiz bebeklerde gazlı tabi bebekten bebeğe değişir benim kızım gazlıydı kolik kadar olmasada hala gaz damlası kullanırım ara ara
muhammed_eminin_annesi Bnce alakası yok ablamin kızı vardı 4 ay gaz sancisi çekti aglardi surekli uyumazdi şuan 9 yasinda