Blge28 Saat 3 ye uyandı ve uyumuyor uyuyana kadar 6 olur belki 7. Şimdi gündüz büyük ihtimalle uyumak isteyecek ama düzen tamamen bozulur diye korkuyorum uzun uyumasına izin vermeyim mi ne yapmam lazım ilk defa yaptı böyle 4.aydayız
Ymnsym3455 Blge28 atak zamanı malesef zor bir ay bizimkide öyleydi sonradan düzeliyorlar onlar belirliyorlar siz nr kadar cabalasanızda bence uyandırmayın sonra cok ararsınız o uykularını 🙄 azalıyor git gide uzunlugu uyumalarının 😣
Azizeguney Blge28 izin vermek zorundasın her ne yapmak istiyorsa çünkü uyku düzeninin oturacağı zmaanlarda değil şuan hani uyanık tutsam şu saatte uyutsam desen o hesaplar tutmuyor yani
Blge28 Ymnsym3455 tamam teşekkür ederim bir ay her gün böyle yapmaz heralde demi😄 Her gün gece kalkıp uyumazsa 😐
Ymnsym3455 Blge28 valla biz 6 oluyoruz ben 4. Ay girdiğinden buyana yeni yeni düzelmeye başlıyor 😥🙄 cok zorlu bir ay dı
Blge28 Azizeguney evdeki hesap çarşıya uymadı gündüz de uyumuyor😂 birdenbire değişti bebeğimin düzeni
Duruparmak Benim kızım da 3 geceden beri saat 2 de uyanıyor ve sabaha kadar her saat başı uyanıyor şu an bende ayağımda sallıyorum uyutmak için ama atak döneminden kaynaklanıyor 4. Ay atak dönemi diğer atak dönemlerine göre uzun sürüyor
Blge28 Duruparmak Her ayın Farklı zorlukları var işte doğduğundan beri 15 günlük bi süreçte çok çok iyiydi uykusu ama diğer zamanlarda hep değişkenlik gösterdi zorladığı çok oldu ama hiç böyle gece uyanıp saatlerce uyanık kalmamıştı yenidoğan dönemi hariç
Duruparmak Dk72 Dk72 blog bölümünde var bir de ben netten anneysen ve ilkadımlarım diye siteler var ordan bakıyorum
Duruparmak Blge28 Blge28 aynen bir de her bebişin bireysel farklılıkları var biz bir de dün bexsero aşısı olduk onun da sıkıntısı var kuzumda.