Bebus benimkiler de öyle, anlaşmış gibiler sırayla bize zulmediyorlar. Bir çözümü var diyemem, içmiyorsa zorlamıyorum, alıyorum kucağıma yoğuruyorum bir güzel, varsa gazı çıkıyor, yoksa da rahatlıyor. Sonra tekrar veriyorum. Elbette hemen içmiyorlar, bu işlemi birkaç kere tekrarladığımız olabiliyor