Birannebirfurki Oğlum kimliğe göre 3 ay 7 günlük düzeltilmiş 1 ay 7 günlük kaynanamla kaynatam bebeğe illa su ver içi yanar oruçta bizim olduğumuz gibi olur diyolar bide prematüre yani ne cahiller
Deletedmom5284 Birannebirfurki Mama ile mi besleniyor mamadan sonra su verin dedi doktorumuz ağzı dili bembeyaz olduğu için ama anne sütünde vermemek gerekiyor
benim_adim_ebruli Birannebirfurki bir yada iki çay kaşığı ver mamadan sonra 🥰 ben sadece emziriyorum yazın gün içinde su veriyordum sıcak diye 🤷♀️
bitterdelisi24 Birannebirfurki ben verdım yuzde 50 ver der yuzde 50 verme.. bu tamamen anneye kalmıs bişey
Deletedmom5284 Birannebirfurki mamadan sonra verebilirsin canım lıkır lıkır değil tabi 2 çay kaşığı kadar
Birannebirfurki Faray genelde mama içiyo ama onunda hepsi sudan yapılıyo diye vermiyorum vermem gerekir mi her mama sonrası
Nurbeyaz Birannebirfurki tabiki verin Allah korusun ciğerleri bitirir mama şekerli içi yakar 30 ml kadar su içmeli bir gunde
Kaan12 Nurbeyaz bu nasıl bı yorum ciğerleri bitirir kim dedi ciğerleri bıter diye size. Ben doktoruma özellikle sordum su vereyim mi diye gerek yok dedi meme+ mama gidiyoruz. Ben kendi isteğimle su veriyorum ama günde 4 5 çay kaşığı kadar ama ciğerleri bıter diye değil zararlı olduğunu dusunmedigim için. Lütfen insanları korkutmayin @Birannebirfurki
canimoglum_2020 Nurbeyaz yanlış bilgi vermeyin ne 30 cc si 6 aylık bebek mi bu mama da içse su verilmiyor
Sevocum Ben emziriyorum ama sütüm doyurmadığı için arkasından mama veriyorum hiç su vermedim banada ver dediler ama doktor demedi bi sormak lazım
Mavi2 Benimde sütüm kesildiği için mama veriyorum doktora sordum her mamadan sonra biraz su ver dudakları pamukçuk yapmasın dedi ama öyle kafana göre dur içi yanmıştır su vereyim deyip de verme 1-2 çay kaşı sadece mamadan sonra dedi
Gunes55 Birannebirfurki bizim drumuz onermisti yaz bebesi gunde 4 5 ck su verin diye. Biz dogdugundan beri veriyoruz. Tabi sizin tercihiniz
UzunHatun Birannebirfurki valla canm bende veriyorum 1 aylıkken su vermeye başladım şuan 4 aylık bebeğim önceden mama meme karışık veriyordum ama şuan sadece meme veriyorum suda veriyorum kana kana içiyor doktorda ver demişti bı zararı yok hele sen mama veriyorsan kesin ver yani
fistikcisahap Birannebirfurki mama da olsa anne sütü de olsa bence verilmeli çünkü sonra içmeleri çok zor oluyor suyun ne zararı olabilir Ki zaten
Cihangiriinannesii Birannebirfurki Daha çok küçük mamadan sonra ağzı temizlensin diye belki 1 2 çay kaşığı verilir ama öyle kana kana su içecek diye bir şey yok. Mamada da anne sütünde de su var zaten o yuzden gerekli değil
Nohutannesi Birannebirfurki sen doktorunlar görüşerek ilerle canım. bugün su ver derler, yarın ağzına az şunu sür de tadını alsın artık derler öbür gün de başka şey derler. Demeleri asla bitmez emin ol. O yüzden sen mutlaka doktoruna danış. Zaten bebeğin prematüre doğmuş kimsenin onu bunu demesine bakma