Hanımlar selam
doğum sonrası bir türlü kendime eski halime dönemiyorum (hem fiziksel hem ruhsal olarak) diyet yapayım kilo vereyim istiyorum yapamıyorum evde bile olsam en azından pespaye gibi giyinmeyim diyorum ama onu da yapamıyorum. Kendimi çirkin hissediyorım kıyafetlerim hiç olmuyor giremiyorum içlerine. Kilo versem de molıcak sanki bebeyle diye düşünüyorum böyle bir kısır döngüye girdim yaşama motivasyonumu yitirdim resmen bebekliyim artık olsa me olmasa ne zaren bir hayatım kalmadı gibi bir algıya kapıldım :( ne yapmalıyım nasıl motive olabilirim hayata yine heves edebilirim