Baharbahar aaa aynı biz😅 5.5aylık olduğundan beri en geç 10da uyuyan bebek 1-2 de uyuyor. Uyku gerilemesi yaşıyoruz. Neyseki 1 de uyuyunca 9 da 10da kalkıyorda bende dinlenebiliyorum..
6 ay 24 günlüğüz. Sanırım bu dönemde bir çok bebekte var bu durum. Çok kişi yazdı bu portalda bu ay aralığında ki bebekler için.. Öğlen uykularını düzene soktum ben, inşallah gece uykularınıda erkene çekeceğim.