Merhaba arkadaşlar, daha önce de yazmıştım. Safra kesesinden ameliyat olucam diye ama doktorumu bulamadım randevu alıp gittigim gün başka bi doktora yönlendirdiler. O dr da ameliyatlar yasak dedi başından salmak için. Şimdi benim agrım her geçen gün kötüye gidiyor devlette ameliyat yok anladığım kadarıyla. Özelde ameliyat olmak mantıklı mı kredi çekip olucam mecbur. Sizce mantıklı mı? Bide bursa da iyi bi genel cerrahi dr u varsa öneriniz çok memnun kalırım. Şimdiden çok çok teşekkür ederim cevaplayacak olanlara