Sibel22 Benim kızım da çok kusardı, yastıkla yatırdığım günler daha iyi uyurdu, yastıksız yatınca hep uyanırdı.
Çok ince bebek yastığında yattı bir süre ama dönmeye başlayınca yastığı bıraktık, çünkü döndükçe yastıktan düşüyordu ve yine uyanıyordu.
Şimdi 18 aylık hala yastıksız yatıyor