NarTanesi Bebeğim haftaya 3 aylık olacak iki gündür kendini yay gibi geriyor başını arkaya atıyor gergin bi şekilde özellikle emzirirken çok fazla yapıyor bu normal bi durum mu acaba gelip geçici bişey mi 😕
Gfrn NarTanesi benim kızımda o aylarda yaptı kucağımdan atıyordu kendini arkaya doğru ellerini boynunu zamanla geçti canım
NarTanesi Meme reddi çok sıkıntılı bi durum gerçekten bizimki çok az emiyor son günlerde zorlamadan emzirmeye çalışıyorm sağlıkla ilgili bi problem olmasın da meme reddi aşılır bi sıkıntı en kötü ihtimalle mama verilir allah beterinden korusun