Tugbadndr allah şifa versin canım, benimde 3 aylık bebeğim var bende pozitif im , ilaç içmiyorum bebeğimi sık sık emzirmeye çalışıyorum , ilaç alırsanız lütfen bebeğinizi emzirmeyin herkes farklı şey söylüyor ama covid için alınan ilaçlar süte geçiyor , ilaç kullanmadığım için çift kat maske takıp emziriyorum sık sık ellerimi yıkıyorum, doktor vitamin ve bağışıklık güçlendirici 2 ilaç verdi ikisinide alıyorum, halsizlik maalesef dinlenmeden geçmiyor zorda kalırsam parol içip vücudumu rahatlatıyorum, hastalıktan çok insanın psikolojisi bozulduğu için kötü oluyor Allahın izniyle ayakta bebeklerimizin yanındayken atlatırız inşallah 🙏🏻 moreli yüksek tutup , bebeğinize bakacak biri varsa yanınızda her fırsatta yatıp dinlenmeye çalışın zaten daha lohusalık halsizliği bile gitmemişken şuan hastalığında halsizliği eklenince insan düşkün hissediyor kendisini