Kızlar bebeğim 8.5 aylık denemediğim tarif , ara öğün ,kahvaltı,çorba ,yöntem ,taktik hiç bisey kalmadı ve yemiyor ağzını kilitliyor yan çeviriyor :( bizimle masaya oturtuyorum her yemekte taklit için örnek oluyorum blw denedim yine yok ve bugün artık oturup ağladım dört kez çorba yaptım ayrı ayrı tarifler farklı tatlar ve sonuç ağzına değdiği dk ya ağladı ya yüzünü çevirdi ya açmadı :( ne yapabilirim ciddi anlamda üzgünüm insanın sevdiği illa bisey vardır :( kendi yemeklerimizden tattırdığım gün Bİle aynı şeyleri yaşadım yani denemediğim yol kalmadı çaresiz ve yorgunum bu sorunu aşan bir anne bana yol gösterirse duacısı olurum 😓🦋