Edizbeyinannesi Kızlar 2 aylık bebeği olanlar veya mama kullananlar. ozamanlar da ne kadar mama içmeli? benim ki saatte 60 içiyor bazen içmiyorda günü gününü tutmuyor bazen 60 yetmeyip 90 içtiği de oluyor. Nasıl düzene sokmalıyım bilmiyorum
minikailemmm Edizbeyinannesi bence mamada düzene gerek yok tatlım biz her zaman 3 tabak yemek mi yiyoruz bigün 1 tabaka doyup kalkıyoruz diğer gün 3 tabak yiyip doyuyruz o yüzden bebek ne kdar içmek isterse o kdar içsin sıkmayın bunaltmayın derim
Edizbeyinannesi MvzEBRU yok canım artık hiç anne sütü almıyor sütüm de kesildi zaten saatte 60ı tam içmiyor 10 cc kalıyor 1,5 saatte içiyor kesin ama 60ı
Bebeklerm Edizbeyinannesi canım saatte 60 çok değilmi 2 saatte bir versen daha iyi olur hem senin hem bebeğin için saat başı mamayla uğraşma baktın doymuyor 3 saatte 90 cc verirsin 5 aylık bebeğim 3-4 saatte bir bazen 90 bazen 120 yiyiyorlar cc yi sen ayarla bebeğinin doyma durumuna göre ve kiloya göre tabii
MvzEBRU Edizbeyinannesi 2 saatte bir vermeye çalış canım sen mamayı hem beslenme düzeni oluşur hem reflü riskini azaltırsın ölçü 2 saatte 60 cc ile devam edebilirsin zamanla da ölçüsünü ayarlarsın baktın doymuyor arttırırsın tabi bu benım fikrim karar sende
Ygz30 Bende öyleydi ama ben bence iki saate yakın 60 cc ver yazık mamanda çp olmasın.Zaten o belli eder kendini yavaş yavaş üçe geçersin
Edizbeyinannesi minikailemmm evet haklısınız kilomuz 2,800 doğdu doktor yarım saat de 30 cc içmeli dedi. Korkuyorum bende o yüzden saatte 60 ayarlama çalıştım tabi bu gündüz için geçerli gece 3saatte kendisi kalkar 90 cc içer
Edizbeyinannesi Bebeklerm kilosu nasıl bebişin canım benim 2,800 doğdu az olduğu için çok takıyorum kafaya
Ygz30 Edizbeyinannesi kilo alımı iyiyse kilolu doğup doğmadığı çokda önemli değil.Zaten zamanla anlıycaksnız mama olayını akılına bırakın cici anne😇
Deletedmom4018 Edizbeyinannesi 1 ay 15 günlük bebeğim ilk günden beri mama yiyor ve 2 saata 90 cc içiyor asla 90 ı geçmez 90 dan aşağı da inmez.
Bebeklerm Edizbeyinannesi 2.300 doğdu şimdi 5 aylık olmak üzereyiz 6.650 ydi 10 gün önce sanırım 7 olmuştur
duygukoc Edizbeyinannesi prematüre doğdu bebeğim 36 haftalık 2400 kilo ilk bir hafta sarılıktan ve ciğerlerde su olduğu için yoğunbakımda yattı kilo almadı hiç 1 hafta geçtikten sonra almaya başladı şuan 2 aylık 4600 kilo gayet iyi kilosu canım
Eymenbebeks Edizbeyinannesi benimde bebeğim 2 ay 1 günlük . 3 saatte bir zorla 80 içiyor . Saat başı vererek midesini bozarsın bence 2 saatte 1 vermen yeterli olur
Edizbeyinannesi Eymenbebeks doktor 2 aydan sonra 2-3 saatte bir 120 cc içmeli demiş arkadaşıma gece uyandırmam hiç kendi uyanır 3 saatte 90 cc içer içmez yatar tekrar
Deletedmom4018 Edizbeyinannesi henüz bilmiyorum ama dogdugunda 2490 dı 1 aylık kontrolde maşallah 4 kiloydu
Edizbeyinannesi Deletedmom4018 yaaa maşallahhh 2645 düşmüştü 1 ayken de 3,100 oldu yarın güncel kilosunu öğrenicem aşısı da var. Hangi mamayı kullandınız
mervedmr Edizbeyinannesi Saatte 60cc çok değil mi? Belki fazla geldiği için bebeği rahatsı ediyordur ve sen yine acıktığını düşünüyorsundur. Benim kızım 3 aylık 90cc veriyorum o da 2-3 saatte bir