İyi geceler kızlar. 11 ay 12 günlük kızım var son günlerde dişlerden mi bilmiyorum ısırma huyu başladı memeyi resmen ısırıp çekiyor haliyle biraz yarıldı kanadı. Dün gece sıtma tutmuştu beni fark etmedim sonra bugün hiç dokunamaz hale geldi ağrıyan yere baktım küçücük iltihap gibi olmuş ben de onu şıktım akıttım sonradan güzelce suyla yıkadım ve evicap e vitamini kapsül sürdüm oraya. Bu şekilde başına gelen var mı bi sorun olur mu acaba sancısı biraz hafifledi gibi. Ağlayarak emziriyordum kalbim nefesim sıkışıyordu resmen