Edizbeyinannesi Kızlar bu damlayı günde kaç kere veriyorsunuz. Birde dolapta mı yoksa odada mı tutuyorsunuz?
Rabik42 Edizbeyinannesi dolara tutmustuk günde bir kez beş damla ama ben. İ faydasını görmedim aşırı gazlı bebekti ha şimdi ha sonra derken üç tane bioagai bitirdik bana mısın demedi en son nurse harveys colex şurup la çözüme ulaştık.
elizinannesi-19 Edizbeyinannesi açılana kadar dolapta açıldıktan sonra oda sıcaklığında olacak dedi eczacı. Hatta eczaneden alırken buz kalıbıyla beraber verdi. Açtıktan sonra dışarda kalsın demişti. Herkes farklı söylüyor anlamıyorum yani bunu. Günde 5 damla aynı saatte verilmesi gerekiyor. Yoksa bi faydası olmuyor. Ayrıca o damla kaldırıldı diyorlardı siz nasıl aldınız
Bera-21 Rabik42 aynen bende 2 tane bitirdim bir faydasını görmedim ama şurup kullanmadık aşırı gazlı fitilde kullanıyorum az da olsa işe yarıyor oda saatler sonra etki ediyor
Nida1404 Rabik42 merhaba şurubu günde kaç kez ve kaç ölçek veriyorsunuz? Bir de emzirmeden önce mi sonra mı kullanıyosunuz
Serapguneyli Rabik42 biogaia zaten gaz damlası değil, bağırsakları çalıştıran bir probiyotik, yanında gaz damlasıyşa destekliyorsun. Örneğin biz biogaia+relactaz olarak ilerlemiştik, yani zaten gazlı bebekte sadece biogaia kullanırsan hiçbir etki göremezsin
Sibel22 Bir defa verdik günde dolapta değildi on gün kullanmıştım hiç faydasını görmedim tabi her bebekte farklıdır
Edizbeyinannesi elizinannesi-19 yoo kaldırılmamış var hala hatta bi çok eczanede gördüm ben. Bu arada teşekkür ederim aynı saatte vermeye dikkat edeceğim
hhanim elizinannesi-19 Edizbeyinannesi Hangi sehirdesiniz bende bursa da bulamiyorum depolarda yokmus 🤷♀️
Edizbeyinannesi elizinannesi-19 ya bu arada bebişlerimizin ismi ne kadar uyumlu söylemeden edemedim 🌹😍🙈
Angars elizinannesi-19 bende burda kaldirildi piyasada yok diye okumuştum eczaci arkadaşıma sordum yok oyle birsey hala satışta dedi. Biz cok faydasini gördük ilacin
Babyyy1 Biogia gaz damlası değildir bilginiz olsun kakasını düzenli yapmasına yardımcı olması için verilir
Nurcinnn Babyyy1 ben bebeim yeni doğduğunda yaklaşık bi bucuk ay boyunca verdim damla bitince bebeim tuvalete cikamz oldu demek ondan o damlayi içinde hergun düzenli yapardı kakasını suan 6 günde falan cikio benim zorumla😥
Edizbeyinannesi Deletedmom5284 yaaa bilmiyorduk gaz için almıştım ben. Peki bunu kullanırken gaz damlası da kullanabilirmiyim
Sarisey Edizbeyinannesi hayir gaza hicbir etkisi yok probiyotik sadece kisa bi sure kullanip birakiyorsunuz doktorunuzun yonlendirmesiyle. Gaz icin nurse harvey yada sab simplex olabilir
Babyyy1 Edizbeyinannesi evet yanında nurseharveys kullanabilirsin düzenli kullanımda etkili oluyor gaz için
Deletedmom5284 Edizbeyinannesi evet canım sab simplex+biogaia aynı anda kullandım 3 ay 10 günlük olduk bugün 1 aydır kullanmıyorum çok gazlanırsa sab simplex veriyorum
Minikaslann Edizbeyinannesi gaz damlası değil o bağırsak düzenleyici canım, sabah karnını doyurduktan sonrasında en uygunu öğlen saatlerinde. Dolapta saklamak daha uygun.
Edizbeyinannesi Sarisey çok saolun bilmiyordum ben gaz için almıştım 🌹 bugün başlamıştım ama gaza etkisi yoksa farklı bi damla kullanayım ben de
MvzEBRU Edizbeyinannesi dolapta tutuluyor canım ve günde 5 damla kullanımı ama gaz için değil ek takviye gerek
Sarisey Edizbeyinannesi rica ederim ben de oyle sanarak aylarca kullanmistim gazdan neler cekmistik cok sonralari ogrendim 🙄