qqulsum Kızlar 11 aylık bebeğim herobabynin sütlü muzlu pirinçli mamasindan başka hicbirsey yemiyor çok istahsız herseyi denedik sadece bunu yiyor kullananinız var mi acaba günde kaç kaşıga kadar verebiliyoruz acaba icerisinde şeker de var çünkü
Ays-nn qqulsum kendiniz yapsanız . Pirinç unu muz falan . Ne biliyim hazırdan daha sağlıklı olur sanki 🤔
qqulsum Ays-nn yaptık cnm ama bizim yaptıgımızda muzun tadinı aldığı an öğürmeye başlıyor mamada öyle değil ama gayet iştahlı yiyor
Ays-nn qqulsum alla alla . Yediği mamada gelmiyormu acaba muzun tadı çok . Bilemedim ki 🤔 hep mi böyleydi peki
qqulsum Ays-nn hep böyle cnm normalde muzu zaten hiç sevmez ama mama da yiyor cok iştahsız bende pes ettim artık 5 aydır zorla hicbir yere varamadım. Emziriyorum aynı zamanda ama sütüm çok az sadece bu mamayla nasıl büyür bilemiyorum😔😔😔
qqulsum Nagiege vardır zaten cnm ama öğretmenim ben tam gun calisiyorum ben gelene kadar yediği tekşey o mama vermekten başka şansimız kalmıyor😌
qqulsum Nagiege hepsini denedim cnm hipp aptamil bebelac yok sadece bunu yiyor arada icine serpistiriyorum ama hipp olanlardan
qqulsum [bilinmeyen] yemeyen cocuk yemiyor canim biz ne yaparsak yapalım birazda cocugun yapisiyla alakalı bir durum bu mideleri cok hassas hemen cikariyorlar farkli birsey yediklerinde😔