Ysfm_20 desteksiz uykuya geçebiliyorsa eğer, ben sma kullanıyorum ve çok memnunum. Kızıma yapıyorum mamasını koyuyorum yatağına içerken uyuyor. 6 ay 24 günlük. Mesela 150 yaptım içti ve uyudu. 7 8 saatte uyanmaz. Ama benim kız 1.5aylık olduğundan beri mama içiyor. Ve 5aylık olduğundan beri odasında uyuyor. 5.5aylıkken beni emmeyi bıraktığı için mama yetiyor ona. Siz daha emzirdiğiniz için sizi arıyor olabilir. Bir de diş falan çıkarıyorsa daha çok uyanıp emmek ister..