Merhaba kızlar.Oğlum 5 ay 10 günlük nerdeyse doğduğundan beri diz kapağının arkası pisik 1 gun iyileşiyor 1 gun kıpkırmızı oluyor doktor bepanthen plus krem ve zaditen damla verdi ama çözüm olması cevap bekliyorum kendisinden sizlerede bir danışmak istedim.Bu arada alerjisi var 2 aydır diyetteyim henüz bulamadık neye alerjisi olduğunu kuru cilt olduğu için sabah akşam mustela stelatopia ile nemlendiriyoruz her banyo sonrasıda suyuna zeytin yağı karıştırıp dokiyrouz doktor ne dediyse yaptım😥