Metemomss Kızlar adetim biteli 1 hafta oldu bugün biraz bel ağrım ve hafif mide bulantım vardı sürekli acaba hamilemiyim yazılarını okumaktan kendimden şüphe eder oldum. Şuan düşünmekten uyuyamıyorum mesela bu korku resmen beni cinsellikten uzaklaştırıyor 🙈🙈
Deletedmom9 Metemomss Ya biliyor musun bugün de benim kasık ağrım var adetime daha 2 hafta var hani yakın olsa serim adet olacağım ondan ağrıyor. Başka bir sorunum da yok. Benim bile psikolojimi bozdular resmen. 😩
Tortilla_ Metemomss Benimde geçen ay 10 güne yakın gecikti. Bende acaba mı diye diye stresten deli oldum. Stres yaptıkça geciktiğini de düşünüyorum
minnosizmmm Metemomss bende aynen öyleyim 4 gün oldu adetim gecikti ama ihtimal dahili bile değil hamile olduğum ama korkmaya başladım psikolojim bozuldu
Happygirl8 Metemomss ben bebeğe kardeş yapsak mı postlarından daha çok etkileniyorum 😀 ne güzel olur bende de daha 2 3 tane bebek olsa diyorum 🙂 sonra oğlum uykudan bi uyanıyo huysuzlanıyo 1 çocuk da yeter diye düşünmeye başlıyorum 🤦♀️😃