Kızlar bugün tam 15 aylık olduk 2-3 gündür rahatsz çarşmba doktpra gttk boğazları biraz enfeksiyon kapmış ve dişler geliyo dedi antibiyotk verdi fakat tok içirmem lazım hahhhh işte gelgelim hiçbişi yediremiyorummmmm delircem yaaa dişini gösterip ağlıyo öyle emmek istiyo süt ne kdar tutar ki geliyo gdiyo emiyo 😪 bana bi akıl verin aşırıııı huysuzlaştı bu aralar 😔