Omarr peluş ama inçe peluş öyle kalın olanlardan değil kundak yapıyorsan ince ört bence çok sıcak iyi değil Yenidoğanlar iyi oda sıcaklığı minimum 22 23 olması lazım bizler üşütürmüşüm abartıp 25 felan yapıyoruz birde kundak üstüne kalın battaniye sıkıntı