Merhaba anneler bebeğim 4 ay 25 günlük. Bu aralar aşırı diş kaşınma problemimiz var. Bu durum onda çok huzursuzluk yaratıyor. Diş kaşıyıcılarımız var ama pek işe yaramıyor çünkü uzun süre tutmuyor ağzında. Doktorumuz Dencol jel ağrı kesici ilaç vermişti ama onu da sevmiyor sürdürmek istemiyor. Haklı çünkü çok kötü kokuyor. Sırf ağrısını alsın diye sürmek zorunda kalıyorum. Sizin bu süreçte önerebileceğiniz durumlar nelerdir? Daha etkili başka bir ilaç kullandınız mı rahatlaması için? Dişlerinin çıkmasına belki de daha çok zaman var ama ağrısına, kaşınmasına dayanamıyor. Nasıl olacak bilmem… şimdiden teşekkür ederim.