BirEylulMeselesii Bu sese alıştıran var mı ? Kolik bi bebek değil bebeğim ama bi iki kere açınca ağlamasının durduğunu farkettim ve resmen bu sese alıştı artık bunla uyuyor sakinleşiyor🙉😅
Karyakrcr BirEylulMeselesii amne karnındaki gürültü böyle o yüzden tanıdık geliyor ona o ses demekki:)
BirEylulMeselesii Karyakrcr evet o yüzden açmıştım ilk ama alışacağını düşünemedim sessizlikte uyumuyo ağlıyo bu sesi açınca uyuyo gece uyuduktan sonra sesi kesince uyanıyo artık bizim uykular haram ses çok rahatsız edici 😅
Sedagenco Evet doğru var öyle sakinleştirici müzikler bizim Amerika’daki doktorumuzda white noise diye bi ses var anne karnının iç sesiymiş bizimkide ilk 1 buçuk ay o sesle uyurdu 🤣🤣🤣
BirEylulMeselesii Sedagenco sonra nasıl kestin o sesi bizimki sessizlikte uyumuyo artık hep o sesi açmam lazımmış gibi hissediyorum
Karyakrcr BirEylulMeselesii evet kulaklarım patlıyor resmen benimde benim bebeğim kolik ama bizde bununla uyuyoruz artık resmen
Sedagenco BirEylulMeselesii o müziği kapattığında uyanıyorsa tam dalmasını bekle sonra kapat zaten biraz daha zaman geçince kendiliğinden bırakır mesela ben şuan gündüzleri o uyuyacağı zaman bakara suresi açıyorum internetten hem o dinleyip uyuyor hemde ben işlerimi yaparken dinliyorum oda çok rahatlatıyor
Sedagenco BirEylulMeselesii kuran okurken konuşulduğu için artık sese alıştı yanında davul çalsan uyanmaz 🤣