Beyzanhr Arkadaşlar durumlar nelerdir neler gözlemliyorsunuz Bebiş lerde benim kızım hala 3 AYLIK gibi davranıyor sürekli aglıyor düzenli uyku yok bana cok düşkün baba ya dahi gitmez