Cinars14 Hanimlar ogluma babaannesinden bulasti babaanne hastanede yatiyor oglumda ates ciktigi icin eve gelip test yaptilar pozitif cikti suan iyi atesi ve herhangi sikayeti yok surec nasi devm eder babasi ve bndede sikayet yok henuz
Safilokum Cinars14 çok geçmiş olsun çocuklarda daha hafif seyrediyo diye duymuştum umarım öyle olur bilgim yok rabbim yardimciniz olsun
Fatmaoktay Cinars14 geçmiş olsun çocuğunuza var ise muhtemelen sizdede vardır biz ailecek pozitifiz bugün 10. Günümüz hiç belirti olmadı bizde çok şükür çok sağlıklı beslenmelisiniz bol c vitamini bol su için soğan sarımsak sirke bunları bolca çiğ tüketin birde sumak suyu iyi geliyormuş deneyin ben denemedim ama duydum
Ygz Cinars14 merhabalar 2 yaşındaki oğlum 2 gün ateşlendi hiç düsüremedik 3. Gün bir daha ateşi cıkmadı neşesi keyfi yerine geldi sadece iştah yoktu. Merak etmeyin hafif sekilde gecer inşallah🙏🏻Ayrıca vitamin takviyesi alın bebeğinizle c vitamini iceren meyveler yedirn ananas mandalina gibi düzenli sağlıklı beslenme şart